Кіпр

Ноябрь 9, 2014 – 18:48

Не так часто переліт в преміум-економ або бізнес-класах виключає вельми незручні сидіння, що особливо критично для тривалих перельотів.
Тепер же розробляється новий дизайн крісел. Він дозволить перевізнику варіювати місця між класами по мірі необхідності, а також створювати додаткові сидіння підвищеного комфорту в бізнес-класі з окремою ліжком для кожного пасажира.
Ця ідея - Дубльований Метелик Гостинний Рішення (дослівно перекладається як розміщення крісел «Метелик») - була придумана Джеймсом Лі, співробітником однієї з провідних дизайнерських компанії Гонконгу.
Вона представлена в декількох конфігураціях, які призначені для компактного розташування навіть при мінімальному просторі салону.


У преміум-економ актуальним буде варіант розміщення крісел в шаховому порядку. Це надає пасажирам більше вільного простору між посадочними місцями. Інші особливості такого виду сидінь - наявність м'якої подушки, невеликого столика і кишені на задній частині попереду розташованого крісла.
У бізнес-класі дана ідея представлена місцями з окремими ліжками, які компактно заховані під сидіннями. При такому розміщенні прохід між кріслами значно ширше, ніж в преміум-економі. До того ж в режимі ліжка створюється безпечний відсік для зберігання особистих речей.
Керівництво компанії стверджує, що такий тип конфігурації місць надає пасажирам підвищений рівень комфорту і, завдяки якісній та м'яких меблів, атмосферу затишної вітальні.
Звичайно ж, даний проект знаходиться на стадії розробки. Зараз компанія шукає партнерів для спільної роботи. Планується, що такі крісла вирушать у свій перший рейс не раніше 2017 року.

Похожие статьи:

  1. ​Как нарисовать рисунок на стене? Красивые орнаменты из шаблона настенной росписи
  2. ​Никогда не бронируйте рейсы по пятницам - и еще восемь советов по получению дешевых авиабилетов
  3. ​Як подорожувати з мінімальними витратами, купить бойлер на 15 литров в Одессе
  4. Идеальный день рождения - как отпраздновать, чтобы сделать ребенка счастливым?
  5. Правильний вибір вікон при збільшеною вітрового навантаження