Кіпр

Ноябрь 18, 2014 – 20:00


Ексцентричні клієнти - така ж головний біль для тих, хто працює в сфері послуг, як і просто нісенітні і грубі громадяни. Менеджери мережі готелів Travelodge розповіли про найбільш незвичайні проханнях і питаннях своїх постояльців цього року.
береги поплутали

Сплативши номер, клієнти підчас чекають від готельєрів розширеного пакета послуг:

вимкніть вітер
Представник Travelodge Шакіла Ахмед пояснює оригіналам те, що й так, здавалося б, очевидно: "Наші фахівці завжди намагаються допомогти, але деякі прохання ми виконати просто не в силах". Зокрема, мова йде про те, що пов'язано з погодою та природними явищами. Ось лише пара задачок персоналу:

Гастрономічні переваги у всіх настільки різні, що намагатися догодити кожному, схоже, пуста справа:

Люби і мою собаку
Розлучатися з домашнім вихованцем сумно. Багато хто прагне цього уникнути і при бронюванні готелю заздалегідь цікавляться, чи можна привезти улюбленця з собою. Що, загалом-то, правильно, але ...
"А з ящірками можна Я нікуди без своєї не їжджу Її довжина, до речі, - ?. Шість футів (близько двох метрів)!" - Гість готелю в Лоустофте.
"У мене лиса кішка. Чи не заперечуєте?" - Постоялець готелю в Грантхеме.
"А ягуар вважається домашньою кішкою?" - Зоолюбітель в готелі Стаффорда.
"Можна, я залишу коня і карету на парковці для машин?" - Трохи старомодний гість в Блекпулі.
Вони знущаються?
Нагрубити - означає проявити непрофесіоналізм. Але що відповісти клієнтам на таке?
"Не позичте мені свій діловий костюмчик У мене важливе співбесіду, а свій я забув вдома ...?" -
"У вас є кімнати, які треба почистити Я так прибиратися люблю?", - Постоялець готелю в Дербі.

Похожие статьи:

  1. Правильний вибір вікон при збільшеною вітрового навантаження
  2. Рівна підлога без піщано-цементної стяжки - це швидко і просто
  3. Сонячне затемнення залишило готелі Шпіцбергена без вільних місць