Бізнес-туристи згодні з дрес-кодом авіакомпанії Qantas

Февраль 18, 2015 – 14:19



Недавнє рішення авіакомпанії Qantas впровадити дрес-код в своїх залах очікування виявилося неоднозначним для пасажирів перевізника.
У зв'язку з цим австралійське інтернет-видання Australian Business Traveller проводить спеціальне голосування з метою дізнатися ставлення не тільки постійних, але і потенційних клієнтів компанії до таких змін.


Що ж, за ці кілька днів дані опитування показали дуже позитивну ситуацію.
Четверо з п'яти опитаних бізнес-мандрівників і часто літаючих туристів підтримують дрес-код smart casual в залах очікування Qantas. На даний момент проголосувало 3,224 людини, з яких 84% вітають таке рішення перевізника в порівнянні з 16% противників нововведення.
За результатами голосування можна зробити попередні висновки, що пасажири прихильні до даної політиці авіакомпанії на рахунок їх зовнішнього вигляду.
Прес-секретар Qantas повідомив, що з офіційним введенням дрес-коду правила входу в зали очікування дійсно посиляться.
Всі клієнти компанії повинні повністю відповідати полуделовому стилю одягу і бути готовими, що в разі будь-якого розбіжності з нормою (навіть мінімального) їх не пустять до зали. Це стосується всіх, навіть привілейованих пасажирів.

Похожие статьи:

  1. Процес тренування. Поступово сідаємо на шпагат
  2. У що обходиться запізнення для пасажира і авіакомпанії
  3. Безкоштовний кошторис на ремонт квартир
  4. У авіатуристів з'явилася нова Прблема - Nomophobia