Які компенсації авіакомпанії намагаються "затиснути"

Январь 28, 2015 – 19:31

1. Компенсації в Іспанії повинні виплачуватися в євро. Пасажирам слід пам'ятати про це правило, прописаному в Регламенті 261. Ніколи не варто приймати компенсації в іншій валюті.
2. Страйки персоналу авіакомпанії (пілотів, бортпровідників, співробітників наземних служб і т.д.) є причиною для стягнення компенсацій, тобто призупинення їх роботи ніколи не є незалежним від перевізника. Пасажир купує послугу у авіакомпанії, і її обов'язок - забезпечити надання даної послуги.
3. Обмеження за розміром ручної поклажі. Цей пункт не має прямого відношення до компенсацій, але часто стає причиною конфлікту між пасажирами та авіаперевізником. У даній сфері відсутній особливе регулювання. 97-а стаття Закону про повітряної навігації свідчить, що, крім переданого багажу, пасажир може перевозити ручну поклажу, а також інші особисті речі. Через цієї прогалини в законі на зорі ери лоукостерів багато пасажирів зловживали їм, проносячи в салон величезні валізи. З цієї причини зараз деякі компанії регламентують допустимі максимальні габарити ручної поклажі.

Похожие статьи:

  1. На оренді автомобіля можна заощадити
  2. Утеплення фасадів Дніпропетровськ
  3. Портмоне і гаманці з натуральної шкіри
  4. Як організувати поїздку до Таїланду самостійно
  5. Благословенна Богом земля паховая грыжа у мужчин