Про якоря я чув давно, але сам в перший раз випробував їх тільки рік тому. Ми з В. Сипавін взяли участь в «Невеликих гірках». Ремесло розмовляючи НЕ клеїлося, тоді Ростовські друзі прийняли рішення закріпити наш бойовий дух Жмен якорів.

З тих часів я елементарно не уявляю собі вивчення скельного рельєфу у відсутності цього виду страхувального спорядження.

Якоря повністю видавили з мого запасу вертикальні гаки, правда і маленькими закладками я нині практично не користуюся. Дані нехитрі пристрої дуже швидко набирають популярність і популярність. На нинішній день тісніше не зустрівся команд, що ходять по важким стінним маршрутами у відсутності якорів. Любителі також почали рівномірно заходити у смак.


Чим же так гарні

У тому числі і втопленного - заплутаний вполовину якір (3м.), Вважається справжньою точкою страховки, а заплутаний на 1.5-2см. працює повністю стерпним точкою для ІТЗ. Так як спасибі власної геометрії (довга нога, нападаюча форма дзьоба) якір подібний до «Фіфе». Напруга, що впливає на нього в спрямованості «від стінки» мінімально. При ривку якір має можливість трохи «рушити» по щілині вниз, але при цьому з неї не «вивалиться».
Якір легше і швидше забивається і витягується, ніж звичайні гаки. Він витримує найбільшу кількість забивань і не в такій мірі пошкоджує гори. Хитрість у тому, що на відміну від традиційного гака, дзьоб якоря не має клиноподібності і тому не так «щільно» сідає в щілини. Реально деякі виробники заточують дзьоби якорів, роблячи їх схожими на звичайний скельний гак. Користі в даній заточенню немає нічого, а ось мінуси на обличчя: виймати з щілини ці крючья- пекельна праця, гострі носики скоро відламуються або деформуються, проте головне - дуже тонкий від заточення дзьоб позбавлений міцності, і будучи забитим частково, може не витримати величезного зусилля .

Похожие статьи:

  1. Подорож на Кіпр
  2. Кіпр Ларнака Готелі
  3. Художня ковка
  4. Ковані вироби
  5. Цегляні огорожі