Авіакомпанія JetBlue вирішила зробити пасажирів культурніше

Январь 28, 2015 – 19:42



Американська бюджетна авіакомпанія JetBlue (власність JetBlue Airways Corporation), спираючись на свій минулорічний досвід, вирішила запустити ряд відеороликів, навчальних елементарним нормам поведінки на борту літака.


Справа в тому, що за минулий сезон бортпровідники компанії впритул зіткнулися з м'яко кажучи некультурним і нетактовним поведінкою пасажирів. У зв'язку з цим керівництво вирішило вжити заходів, щоб припинити такі неприємні ситуації у польоті.
Як повідомив директор з бренд-менеджменту і рекламі, тему етикету і правил поведінки в польоті необхідно піднімати постійно. Прості листівки з нагадуваннями вже давно є не настільки ефективними.
Звичайно ж, на питання: "Чи зміниться ситуація в подальшому після такого кроку?" представники перевізника однозначно відповісти не змогли. Мається на увазі, що відеоролики в гротескному поданні покажуть найбільш типові ситуації.
Вже вийшли перші два епізоди "шоу". В одному з них показано буденна справа при будь-якому перельоті: голосно хропе сусід, який абсолютно не поважає межі особистого простору. Хоча відео дійсно смішне, по суті воно не пропонує якогось конструктивного вирішення цієї проблеми. Друга серія показує ще одну типову ситуацію. Жінці, що сидить біля вікна, необхідно вийти до вбиральні, але всі пасажири в сусідніх кріслах розвалившись сплять, і героїні доводиться ізворачіваясь проповзати або під сидіннями, або перелазити через всіх.
Залишається сподіватися, що такі сатиричні відеоролики сприятливо вплинуть на свідомість пасажирів і поліпшать культуру їхньої поведінки.

Похожие статьи:

  1. Які компенсації авіакомпанії намагаються "затиснути"
  2. У що обходиться запізнення для пасажира і авіакомпанії
  3. Онлайн казино - шанс заробити великі гроші!