У туристів користуються популярністю тільки мобільні сервіси авіакомпаній

Март 12, 2015 – 09:37



Мандрівники не дуже зацікавлені в тревел-додатках, незважаючи на загальне захоплення цим способом пошуку авіаквитків і готелів. Такий висновок зробили фахівці Phocuswright, опитавши тисячу європейських користувачів. Дослідження показало, що звичайний турист відкриває різні додатки в середньому 25 разів на день. Найпопулярніші сервіси - електронна пошта, соціальні мережі та ігри. При тому, що тревел-додатки забирають у нього не більше 1% часу в поїздці.


За словами Марселло Гасдіі, директора з вивчення споживчого попиту в Phocuswright, мандрівник виїжджає кудись всього 2-3 рази на рік, тому в нього немає причин завантажувати 5-10 додатків і постійно їх оновлювати. За словами пана Гасдіі, ті, хто користуються додатками, не більше активні, ніж ті, хто заходить на сайти через браузер. Як приклад експерт наводить ресурс TripAdvisor: 13% мандрівників користуються додатком, 18% заходять на сайт через браузер. Унікальна аудиторія мобільного сервісу - 38% відвідувачів. Та ж картина спостерігається і серед ОТА (11% і 19% відповідно).
Найбільшою популярністю у респондентів користуються мобільні сервіси авіакомпаній. «З їх допомогою мандрівники реєструються або відстежують рейс», - уточнив пан Гасдія.


lotto destroyer formula

Похожие статьи:

  1. У болгарських готелях з інтернетом ні добре, ні погано
  2. Пристрасті треба віддаватися, а не говорити про це душевная боль
  3. Скільки коштує запізнення пасажира для нього і авіакомпанії
  4. У що обходиться запізнення для пасажира і авіакомпанії
  5. Туризм в Чорногорії буде залежати від лоукостерів

  6. college homework help