У що обходиться запізнення для пасажира і авіакомпанії

Февраль 6, 2015 – 18:47



Виконавчий віце-президент Official Airline Guide (OAG) Джон Грант проаналізував вплив відміни і затримки рейсів на діяльність компаній.
Згідно з базою даних Flight Status, в 2014 році понад 4,6 млн польотів були виконані із запізненням на 15 хвилин і більше. У середньому на одному рейсі буває близько 80 пасажирів. Таким чином, незручності у зв'язку із запізненням літака випробували за рік близько 368 млн чоловік. Якщо за середнє запізнення прийняти 30 хвилин, можна підрахувати, що «втраченого часу» за 2014 у авіакомпаній було близько 7,6 млн. Днів. Недавнє дослідження американської компанії masFlight показало, що вартість відміни одного рейсу на широкофюзеляжних повітряному судні становить $ 40 тис. З урахуванням недавніх проблем з погодою на північному сході США величезні втрати несуть як авіакомпанії (гроші та імідж), так і пасажири (час).
Затримки рейсів не можна повністю виключити. Чим більше мандрівників, тим більше запити і навантаження на інфраструктуру і, як наслідок, вище ризик людської помилки. У той же час кожне з 4,6 млн запізнень - це проблема чи незручність, яка в підсумку обрушується на і так завантаженого справами пасажира.

Похожие статьи:

  1. Скільки коштує запізнення пасажира для нього і авіакомпанії
  2. Бізнес-туристи згодні з дрес-кодом авіакомпанії Qantas
  3. Вышивка логотипа на полотенцах, халатах на заказ
  4. Железобетонные изделия от компании "Орион-Транс"