Нові технології дозволять літакам Virgin Atlantic завжди розраховувати на допомогу землі сервис PRO TIG 200 DSP W207

Март 4, 2015 – 17:20



Британська авіакомпанія Virgin Atlantic офіційно оголосила про початок тестування техніки Sony SmartWear на бортах своїх авіалайнерів.
Планується, що впровадження нових технологій значно поліпшить технічне обслуговування літаків під час рейсів.
Протягом наступних 8 тижнів інженери компанії, що працюють як на бортах, так і в ангарах аеропорту, будуть застосовувати в своїй роботі пристрою Sony: SmartEyeglass («розумні» віртуальні окуляри) і SmartWatch («розумні» наручні годинники).


Тестувати гаджети будуть в лондонському аеропорту «Хітроу», починаючи з наступного тижня.
Головне завдання випробувального процесу - перевірити, яким чином інновації можна застосовувати для зв'язку онлайн між інженерами на борту і групою технічної підтримки на землі.
Передбачається, що використання девайсів Sony оптимізує процес передачі потрібної технічної інформації. Це дозволить інженерам в аеропорту завжди бути в курсі подій у літаку і в разі чого надати оперативно надати необхідну допомогу.
В процесі випробувань механіки будуть користуватися SmartWatch для передачі повідомлень про будь-які зміни в роботі приладів і повідомлень про розподіл роботи між собою.
Завдяки використанню «розумних» годин оптимізується процес зворотного зв'язку, оскільки працівники зможуть відразу ж читати всі повідомлення.
Застосування у сфері цивільної авіації SmartEyeglass дозволить в режимі онлайн передати фото і відео технічних проблем з літака «на землю».
До того ж за допомогою віртуальних очок Sony можна передавати відеосигнал протягом тривалого часу. Це значно спростить вирішення проблеми, оскільки механіки зможуть колективно обговорювати неполадки для прийняття правильного рішення.

Похожие статьи:

  1. Сонячне затемнення залишило готелі Шпіцбергена без вільних місць
  2. Переславль-Залеський: з музею в музей открытие банковских счетов в ОАЭ
  3. У будівництво готелів будуть продовжувати вкладати мільярди купить живых подписчиков в инстаграм
  4. Персонал готелів не завжди знає, що відповісти на "оригінальні" питання туристів
  5. Жіночий турнір з гольфу викликав інтерес у незвичайного вболівальника