Скільки коштує запізнення пасажира для нього і авіакомпанії

Февраль 6, 2015 – 18:52

При цьому експерти зауважують, що подібна ситуація дає шанс ефективної комунікації, реабілітації сервісу в очах клієнтів і розвитку персональних стосунків. Адже збої в розкладі допомагають зібрати додаткову інформацію і поліпшити якість обслуговування. Все це пояснює, чому в останні кілька років спільне використання даних знаходить все більшу популярність в авіаційній галузі. Інформація про статус рейсу має дуже велике значення як для B2B, так і для B2C моделей. Пасажиру, попередження про зміну в розкладі заздалегідь, простіше скорегувати плани. Не дивно, що на ринку послуг є вже близько 300 додатків, що дозволяють відслідковувати статус рейсу. Найбільш ефективні з них після доопрацювання зможуть визначати його місце розташування і пропонувати альтернативні варіанти вирішення проблеми.
В B2B ці дані використовуються для різного роду аналізу та підтримки сервісів: допомагають акціонерам складати плани і реагувати на зміни в розкладі рейсів. Крім того, корисні і власникам компаній з прокату автомобілів, не кажучи вже про готельєрів, туроператорів та представників служби імміграційного контролю.

Похожие статьи:

  1. Правила приєднання приміщення лоджії до кімнаті
  2. Бізнес-туристи згодні з дрес-кодом авіакомпанії Qantas
  3. Підкладка під ламінат: вибираємо найкращий матеріал
  4. У що обходиться запізнення для пасажира і авіакомпанії
  5. Вышивка логотипа на полотенцах, халатах на заказ